Skördefestfynd

Lovade att visa upp mina fynd från skördefesten. Utrymmet på fönsterbrädan börjar att bli krisartat litet, så jag har gått över till att samla på vaser. Jag har redan många vaser, men man kan aldrig få för många! Speciellt inte när man plockar blomster titt som tätt.
 
 

Vasen ovan är en mer klassisk vas, den som visas nedan är inte fullt så praktisk att fylla med vatten…Men alla borde äga en vas som är tillägnad torkade blommor. Varje vas har sitt syfte.

 

På Capellagården sålde de även handdrejade föremål, både riktiga konstverk men även mer misslyckade projekt. Jag som är svag för det udda föll såklart för denna lilla skål som jag fick ge en guldpeng för. Denna skål huserar nu kollektivets samtliga mandlar.

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0