Åtta tassar och en mustasch

Puttrandet från kaffekokaren, åtta tassar och en mustasch. Det vaknade jag till av idag, måndag. Nu sitter jag i sängen, med massor av kuddar uppbullade bakom ryggen. Med kaffekoppen i ena handen och den andra på tangenterna. En bit mörk choklad och två fyrbenta vänner i sängen och en svans som har avlägsnats från mitt ansikte.

 

 

 

Nu var det ett tag sedan jag sist bloggade. Fick upp farten där ett tag, men så blev det mycket med plugget och andra projekt, så takten dämpades här. Vad har jag då gjort sedan sist? Tja, jag torkar mat, har komponerat en föreläsning (som jag även hunnit hålla två gånger), skolar om plantor, fyller den ena A4-sidan efter den andra med hemtenta-tankar, läser, instagrammar och sköter om Ralf. Jag och sambon har nämligen blivit med surdeg! För att han inte ska bli bortglömd där i kylskåpet, så har vi döpt honom efter en rallybilsförare. För oj vad det kan gå, om locket är på!

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0