GALLRAD

Jag hade liksom galet mycket tur. Många av böckerna på bilden har jag länge suktat efter och så  ramlade jag över dem, inte på bokrean utan på en av stadsbibliotekets filialer. Något väldigt ofattbart hände där och då, jag FICK dem! Jag försökte verkligen betala och göra rätt för mig, men de ville personalen inte veta av eftersom de just gallrat ut dem. Om det inte vore för de stora röda bokstäverna ”GALLRAD” på baksidan av samtliga bokryggar så skulle jag tro att jag drömt alltsammans och under natten rånat stadsbiblioteket på lektyr. Nu är inte så fallet så funderar jag på att baka en kaka till de vänliga själarna som jobbar på Garaget här i Malmö. De är bara för underbara! Men först måste jag bara bli frisk från vad än jag nu dras med. 

 

 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0