Annorlunda är bra!

Det är inte riktigt fredag den 20 mars, men när den dagen infaller så kommer mina fötter att gå i alla regnbågens färger! Visst kan detta även ske på en måndag, men just den fredagen är speciell. Speciell på så sätt att Nathea har utmanat alla skolor och arbetsplatser samt övriga som vill delta, att hylla våra olikheter. Natheas storasyster Noelle har nämligen Downs syndrom, vilket hon själv beskriver så här:”Min syster är annorlunda. Och hon är världens bästa storasyster. Jag är stolt över Noelle, hon är rolig. Jag blir ledsen när jag hör fula ord om andra människor. 


Nu gör vi skolan och världen mer färgglad och mer kärleksfull! Hjälp mig göra den här skoldagen till en rolig dag full av färger! Hjälp mig fylla FB och Instagram med fötter i regnbågens alla färger!
Dra på dig olika sockor du också och dela detta till alla du känner! Alla är välkomna att vara med! Hälsningar Nathea Anemyr

 
Vad väntar du på, dra på dig dina mest färgsprakande sockar!
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0