Hjärtliga dagen

Hela dagen har samtliga flöden på Facebook och Instagram varit till bredden fyllda med gulligull. Mysigt för alla förälskade, något mindre rosaskimrande för alla oss som inte är det. Men vad gör väl det när man har sig själv att rå om? Dessutom så tror jag att det är nyttigt med lite perspektiv, det har i alla fall varit bra för mig. Min senaste parrelation slutade i ofrivilligt singelskap. Givetvis smärtsamt till en början, men oj så nyttigt det är att stå på egna ben! Jag håller på att lära känna mig själv och som herr Wilde så klokt sa, vem kan vara olycklig med frihet, böcker, blommor och månen? Allt det och mer därtill har jag förmånen att faktiskt ha, så nej det går ingen större nöd på singel fröken. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0