Tapetsera mera!

Tapeter kan göra en lycklig i hjärtat. Färg och mönster får i alla fall mig att gå igång. Nu när det har blivit en hel del tapeterande i sommar så har det även blivit en del restbitar, bitar som jag självklart hittat nya användningsområden för. Här kommer två exempel: 
 
 
 
Min teakbricka blev min för en femma på loppis. Anledningen till den låga prislappen var att den både var fläckig och ful, men det gjorde mig inget. Med lite Josef Frank tapet och klarlack så blev den som ny. Kanske intar den även positionen som favoritbrickan till morgonkaffet?
 
 
Tapeten Karlslund från Borås tapeter blev över när jag tapetserade mitt flickrum. Så många vinklar och vrår som där är, blev det väldigt många snuttar över som hamnade på ovansidan av en byrå. Lite tapetklister för fäste och sedan topplack på det, sedan var det klart. 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0