Fredagen

I fredags var det en väldigt spännande dag: Det var Landskapsarkitekternas branschdag som gick i gult, orange och svart. Spännande föreläsningar och gott fika!

 

 

Lyckades prata mig till ett antal liter jord, så Hasselfors åkte tillbaks med tomt bagage. Lyssnade på flytten av Kiruna som hölls av White arkitekter. Drack kaffe med programrektorn och diskuterade ramschemat och masterutbildningar (jag råkade bli programrepresentant efter jag slutat som kårkassör). Åt långlunch med en vän som haft praktik och som jag därför inte sett på evigheter. Fick paket och var så där barnsligt glad över livet. Avslutade kvällen med tapas och supergod ingefärsöl. 

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0