Community garden

Skriver för fullt på min uppsats. Skriver och dricker kopiösa mängder kaffe för att orka med alla engelska facktermer. Men så ibland så tar jag paus, cyklar bort till vår community garden på universitetet och bara är. En tjejkompis mötte upp mig där. Hade en minipicknick efter vi vattnat alla plantor. Kunde inte hålla oss från att plantera lite också, så ett plantbrätte med busktagetes fick komma i jorden. Med jord under naglarna så sitter jag nu här med varm choklad och energi för ytterligare en omgång framför datorn. Snart måtte detta vara klart och det kan det nog bli, speciellt med tanke på att min vapendragare fick snilleblixten att faktiskt läsa instruktionerna till vad det är tänkt att vi ska göra! Å hej och hå, så det kan gå när nattugglorna är i farten!
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0