Colour it up!

Jag flyttar ut, inte till ett tält över natten utan för gott. Jag lämnar min lilla stuga, fäller en tår över alla minnen som sitter i väggarna och blir en malmörit. Väggarna i det som ska bli mitt rum är ganska slitna och då jag fått tummen upp att måla så går jag i spinn på färgkartor! Det jag sedan länge kommit fram till är att jag gillar blått och tänker mig något i stil med detta…

 

Färgkartor är den vuxnes bilderbok...
 
Jotuns havsbris
 
Blir extra effektfullt när det möter grått!
 
Tänker mig någon av dessa fonväggar...
Ovan molnen...
 
Eller denna som med ett gäng svampar och lite tålamod så blir så här!
 
 
Går jag sedan över i en helt annan nyans, så artar det sig så här iställlet...
'Sand' från Jotun (är dock mer beige i verkligheten)
 
Möter världen...
 
 
alternativt vita väggar...
Vad tycker du blir den snyggaste kombon?
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0