When you wish upon a star

Det är inte riktigt jul än, men snart och jag är redan där i tanken. Snö, släkt och vänner - Jag längtar verkligen! När jag inte funtar på allt det vita, dofterna och smakerna så låter jag tankarna vidröra och utforma en önskelista. Inte för att man måste önska sig saker, men fred på jorden och en häst lär jag ju tyvärr knappast få. Så jag önskar mig mindre och mer lättillgängliga paket…

 

Kånken fast kanske inte i miniformat. Till hon som kånkar och nu vill kånka med kånken!
 
 
Det här är jag! Eller jag är boken. Vänd på det hur du vill men om ingen köper den till mig, så gör jag det!
 
 
Blått är flott! Än finare blir det med Rörstrandsmuggarna som kom till en regning midsommarafton.
Mon amie- Bästa muggarna att bälga te med vänner ur!
 

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0