Där flitens lampa lysa

Snart drar plugget igång igen och vad är då mer välbehövligt än en fin plats att studera på? Så här kommer två inspirationsbilder, hämtade direkt från Anna och Pernilla för IKEA- Enjoy!
 
 
Fint men lite för nedtonat för min smak (bilden ovan) men å andra sidan tycker jag bilden nedan är lite för mycket. Varför jag ändå har med den är för att jag gillar tanken på maskeringstejp och att göra små "hus" av hyllorna...
 
 
Det kan härmed fastslås att tejp kan användas till oändligt många saker och att det endast är fantasin som sätter gränserna!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det tycker jag absolut du ska göra, kan verkligen rekommendera buljongen! Man får passa på att frossa bäst man kan nu av saften. Ja fläder är ljuvligt! Tyckte inte alls om flädersaft när jag var yngre men sedan ändrade sig det totalt till min glädje:)
Fint med lite plugginspiration, det behöver jag! Hur är det med dig, är du redo för plugget och hösten? Hur mår du? Och hur har din sommar varit? Alla frågor på en gång:) Älskar blommorna i inlägget nedan, har alltid gillat dessa. Hjälp mig, vad är det de heter nu igen?
Kramar

2013-08-18 @ 22:25:35
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0