Tapetskrubben

Jag känner en tjej som har 1000 tapetrullar i en skrubb!  Eller hon hade det till alldelens nyligen i alla fall, för nu har ett gäng fått flytta hem till mig istället. Denna fina tjej råkar vara en av mina klasskompisar som också råkar älska att pyssla. En dag så fick jag så ett pysselpaket av E och förstå lyckan när jag öppnade paketet och fann allt detta…

 

 
 
 
 

Mönsterglädje och färgmagi! Jag blir helt till mig över alla dessa mönster för var och en är som ett konstverk i sig! Jag tror jag måste börja samla på tapeter! Om inte annat så kan jag gå vilse i Tapetskrubben.

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ja visst blir man glad av alla dessa gula tussilago som uppenbarar sig, vår!=)

Ja det var härligt med välbehövlig egentid, det kommer så sällan av nån märklig anledning=)

Underbart gott med bärdrinkar, så enkelt verkligen.

Åh det kan jag tänka mig, då var det verkligen en glad och hjärtlig överraskning att se sin morfar så där kan jag tänka mig. Så tråkigt dock att han lämnat jordelivet!

Vilka härligt charmiga tapeter, och vilken fin vän som delade med sig!=)
Kram

2013-04-25 @ 15:38:15
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Aron

Hej!

Förstår att du känner personen som hade tapetskrubben. Nu är de så att jag letar desperat efter en tapetrulle som jag tidigare köpt hos tapetskrubben. Såg att sidan lagt ner och hittar inte denna tapet någon anna stans.

Det vore jätte snällt om du kunde maila mig och ge mig hennes e-post så jag kan höra om hon möjlitvis har en tapetrulle kvar av den jag söker.

Vore väldigt tacksam för hjälp.

Svar: Hejsan! Jag har inte glömt bort dig och jag sträcker mer än gärna ut en hjälpande hand- så jag har pratat med henne och kontaktuppgifter kommer inom kort! Så nu hoppas jag bara att du får tapeten så att du kan tapetsera klart! :)
Fröken Tö

2013-08-07 @ 07:34:49
Postat av: Aron

Hej!
Tack för att du ville hjälpa till. Jag har nu fått tag i tapeten och kan få min vägg fulländad. :)


Svar: Åh vad underbart att du fick tag på den! Lycka till med tapetseringen! :)
Fröken Tö

2013-08-13 @ 00:57:19

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0