Ett hav av snöklockor

Dagarna bara flyger iväg! Tiden står verkligen aldrig stilla! Idag vaknade jag till fågelkvitter och sol, har burit min mosters rosiga kjol och skrattat högt åt mina vänners skämt. Jag ville bara trycka på stopp, så jag la mig ner i havet av snöklockor och njöt av solens värmande strålar tillsammans med Minna och Daniela.
 

 

Samtidigt så messade mamma mig en bild från nu i påskas när jag och några av mina fina släktingar sitter ute i en solgrop som vi grävt oss i snön. Jag är filuren i blå jacka, powerskor och stormössan. Kontraster kallas det!

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha och jag är filuren i röd overall som kollar och vinkar åt helt fel håll! :)

2013-04-28 @ 12:07:50
URL: http://www.lady-tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0