När livet stannar

Allt snurrade plötsligt helt enkelt lite för fort för mig. För lite mer än en vecka sedan kastade jag mig på tåget och bara flydde. Tog inte tåget till Paris eller Alperna, utan det mer närbelägna Karlskrona. Det blev långa löparturer och ett besök till navet av smärtan. Där allt började begav jag mig och klöste hårt på stenens mossa. Men vad vore livet utan vänner och allt gjordes för att jag skulle gaska upp mig själv. Grillkväll och Ben & Jerryglass för att nämna två och solen gjorde även sitt till...

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ja visst är den fin! Älskar den låten, en av mina favoriter av henne.

Hm nu var jag nog inte riktigt med i allt, du får ursäkta mitt lilla huvud! Har du och din sambo separerat? Och du behöver inte alls svara om du inte vill såklart. Vad tråkigt i så fall, sådant är tungt! Men desto finare med vänner som stöttar och hjälper med B&J, som förövrigt är såå gott, famntag och löprundor som kan göra under ibland.

Läste om ditt fina skåp där nedan, hejja er som fixade det tillslut!=)
Ta hand om dig nu!
Kramar

2012-11-16 @ 23:46:39
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Vicky

sol och glass kan göra mycket.

2012-11-26 @ 19:42:41
URL: http://vickys.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0