Fairytale gone bad

Jag är en glad tjej, innerst inne är jag verkligen det. Hon har bara försvunnit efter en hel del tuffa motgångar där den senaste i raden fick mig att undra om jag varit den elakaste av skurkar i mitt förra liv, om nu karma skulle få för sig att existera. Så den glada Lisa är borta och därför ska jag försöka hitta åt henne. Jag ska leta med ljus och lykta för att åtminstone hitta åt delar av henne. Till dess så har jag funderat på om det är bäst om jag är tyst, eftersom jag inte är någon bitter person av naturen. Jag är inte den som brukar ösa galla över folk eller ett kön. Därför så funderar jag på att pausa mitt bloggande så att jag inte ska göra det. Så att du inte på riktigt ska börja tro att jag är en kolsvart pessimist. För det är var jag inte innan allt detta drog igång, jag lovar! För vad nu det är värt!

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh jag är så ledsen för din skull, verkligen! Blev så berörd av det du skrev. Varenda del av mig vill krama om dig<3

Tack för fina ord! Examinationen gick bra men är slut som artist, det har blivit alldeles för mycket. Så jag tar en vecka utan att tänka på plugget allt för mycket. Det var det där med att andas!

Jag hoppas så du får må bra snart igen! Allt tar sin tid hur krångligt något än må vara har jag lärt mig, även om det inte är någon som helst tröst. Att pausa bloggandet låter klokt om du känner så, gör som DU känner! Gråt massor, kramar vännerna hårt, träna o få ut ilskan och frustrationen, ät massa gott, köp fina blommor till dig själv, gå på loppis och gör det du känner för.
Hoppas skolan går bra, håller alla tummar! Så hoppas jag vi hörs framöver.
KRAM

2012-11-21 @ 23:20:10
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag vet inte alls vad som har hänt min fina lilla Lisa, men jag skickar STORA VARMA KRAMAR åt dig i vilket fall som helst, för det låter inte kul! :( Och hoppas att det med tiden kommer bli lättare! Saknar dig och vill verkligen ses snart! VARMA KRAMAR!

2012-11-23 @ 14:43:21

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0