My guitar

Jag behövde ett hänge för att kunna färdigställa mitt egengjorda smycke. Fick ett av mamma. Det var bara det att den satt på ett halsband. Ett halsband med en gitarrlänk på, något som jag omöjligt kan ta bort! Så nu har jag istället ett till halsband, men saknar fortfarande hänge för att kunna färdigställa mitt smycke. Så jag antar att jag fortfarande är på Gå. Dock så var det ju en himla fin tanke av mamma!



Jag har inte hjärta att ta sönder dig!
Så du får ansluta till samlingen...



Kommentarer
Postat av: Tessie

Gitarrer är fina :)

Har en egen, stor som ja plinkar titt som tätt på :)



Sv:

Örhängena är nu klara. Gjorde dom i kväll hos mamma. Så har du någon mail så skickar jag mitt konto..

Jag lägger dom på lådan i morgon vilkett fall :)



Kram

2012-05-05 @ 20:58:39
URL: http://curves4all.wordpress.com
Postat av: Rinki

Det var ju ett jättefint halsband, gillar idén med gitarren. Så vackert, jag älskar musik också, fast who doesn't? ;)



Hoppas att du hittar ett hänge dock, Guldfynd borde ju sälja något eller Glitter kanske?



Sv: Ja, exakt! Att man har lärt känna karaktärerna, det känner jag verkligen, speciellt om det är en serie som man har tittat på länge. Jag har till och med blivit lite ledsen över att någon serie kan ha slutat och fått en crush på en kille i en serie ;). Inte han som person, utan karaktären som han spelade. Nördig, I know :P.



Aww, gullig du är :) kommer ihåg att du är en 'book lover' också, så lovar att posta listan när jag har beställt böckerna.



Jag tycker att du var jättemodig som lade upp bilden på dig själv och jag tycker att du ser jättesnygg ut, verkligen. Uppfriskande att se "normala" kvinnor och inte bara de där kända supertunna bloggerskorna. Jag har inte heller riktigt vågat lägga upp någon bild på mig själv, tycker att det är lite läskigt.



Vem spelade Judas då?



Bloggföreläsning, det låter rätt så spännande, hur kommer man in på sådant? Jag har fått mer och mer respekt för Blondinbella, dock håller jag inte med henne politiskt för fem öre dock.



Kram

2012-05-05 @ 23:17:08
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

sv: Ja precis det är ju sån konkurrens bland alla caféer och lunchställen att man måste komma med något unikt som sticker ut i mängden. Då är ju absolut inredning och miljö viktigt :D Är jag i Göteborg någon gång så måste jag besöka det caféet för inspiration!

Ja absolut håller jag med dig, pastasallad uppfyller verkligen alla kriterier för bra picknickmat! :)

2012-05-06 @ 10:15:34
URL: http://fikamed.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0