Pengapungen

Min portmonnä höll på att ramla i bitar, för att inte tala om alla kronor som plötsligt kunde få för sig att slinka ut genom något hål! Så efter påpekande från sambon så slog jag till på en rejäl sak som både rymmer nycklar och mobil.

 

Hade först tänkt mig en liten sak, men så kom jag på att visakortet måste ju rymmas, för annars kommer aldrig något att bli handlat (det skulle helt klart vara det mest ekonomiska). Nog för att jag alltid försöker ha den obligatoriska tjugan i sedelfacket, men så mycket mer brukar det inte röra sig om. Så fantasin om en nätt sak fick ge vika för en rejälare doning som rymmer alla mina kort.

 


Kommentarer
Postat av: Tessie

Tittar in och säger HEJ! :)

ramlade in på din blogg från rhulth, mycket mysig och retsam! :)



Hoppas din helg blir en mysig sådan!

Kärlek, Kramar And Rock`n Roll!

2012-03-09 @ 16:18:46
URL: http://curves4all.wordpress.com/
Postat av: Rinki

Det var nog smart av dig! Det är skönt att kunna ha allting på en och samma plast och slippa välja vilka kort man ska ha med sig, då blir det alla dem man lagt åt sidan hemma som man vill använda när man är ute.



Den såg fin ut, var hittade du den?



Sv: Jo, man har ju olika smaker, men det känns som att det är så himla många som gillar liftaren att jag borde gilla den också, men vi får se.



Aww, tack så jättemycket, min profilbild är dock ett par år gammal, så ser inte riktigt ut sådär nu. Eller jo, fast det är håret som är annorlunda har mörkrött nu, får se ifall jag fastnar på en bra bild :) då ska jag lägga upp en ny.



Jo, du har så rätt, jag ska nog försöka få tag på hyresvärden i sommar ifall det inte blir bättre!



Jag har börjat kolla igenom litteraturen igen nu, för att - med tentafrågorna i baktanken - försöka förstå hur jag ska formulera mig. För jag har nog de flesta svaren, men det gäller ju att skriva bra också. Men det är bara att hålla tungan rätt i mun, tack för dina lyckönskningar :) det betyder mycket. Hoppas att du har haft en underbar fredag!



Kram på dig!

2012-03-09 @ 23:26:03
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Gabriella

SV: Tack o tack!

Ja tulpaner är en fröjd, man får ju passa på nu när man kan få tag på de=)



Precis. Jag gillar gruppträningar men ibland kan det vara skönt att träna själv också, att kunna gå in i sig själv utan att ha några andra i blickfånget så att säga.



Vad trist att din bror var sjuk! Men ni verkar ha gjort en massa fina saker ändå. Åh=)



Själv har jag mest varit i skolan, planerat danslektioner o undervisat. Och köpt tulpaner förstås=)



Så fint med portmonnä! Så charmiga. Men ibland räcker inte den lilla till o man måste köpa en större.

God tårtan såg ut där nedan o gott med våfflor!



Hur ser dina helgplaner ut?

2012-03-10 @ 00:50:12
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0