Dörren till en annan värld

Jag har en dörr som jag öppnar när jag vill komma till en annan värld. Eller det kanske är bättre att jämföra denna dörr med en tidsmaskin, fast istället för framåt så tar det en tillbaka i tiden. Vad är nu detta för mystisk dörr tänker du säkert nu, men det är faktiskt så enkelt som att jag klätt om min garderobsdörr med massa härliga foton. Foton som påminner mig om olika härliga och minnesvärda stunder i mitt liv.

 

 

Peppdörren kallar jag den vanligtvis för, eftersom bara genom att glänta på dörren så åker humöret upp. Jag blir pepp helt enkelt av att se på bilder föreställande människor eller situationer som är så där lite extra minnesvärda. Enkelt och snabbfixat minipyssel som garanterat ger resultat  i form av utdragna smilband (annars har du använt fel bilder).

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0