Tacksamhetens ord

Borde skriva något. Ska skriva något. Men det är bara det att det råder idétorka för tillfället.
Har ungerfär lika mycket inspiration till att skriva som det är vatten i öken.
Samtidigt är jag tacksam för att jag fått chansen.
 
Bild lånad härifrån.
 
För att skriva krönikor och få dem publicerade är en ynnest som är få förunnat. Dock så är det för tillfället himla svårt att komma på något bra att skriva bara. Helst ska det vara lite roligt också, för jag skriver ganska ofta rätt så seriöst. Men huvudsaken är att det är bra skrivet. Dock så vet jag att det kommer, inspirationen. Det gäller bara att vänta in den...

 

Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

och jag har så mkt idéer men de kommer inte ut.... vill också skriva krönikor! lyckliga du!

2012-07-07 @ 17:46:58
URL: http://www.lady-tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0