Syntax Error

Gråtfärdig och sönderstressad. Axlarna tävlar ikapp med höghusen.

Det är inte din dag idag va?” frågar en jäktad man samtidigt som han susar förbi.

Faktiskt så är det min dag idag, svarar jag dörren som håller på att slå igen.
I don't understand...

Av årets 365 dagar så är det denna dag som mest är min. Jag fyller år. Trots det så flyter ingenting på, snarare är det den struligaste dagen på mycket länge.Allt som kan gå fel, går nämligen fel. Sedan när man väl hamnar i det engelskspråkiga företagets telefonsupport så går allting om möjligt än sämre. Jag kan nämligen inte ens på svenska förklara vad som är fel. Jag kan inte prata ettor och nollor-Det hemliga dataspråket. Syntax error i både hjärnan och datorn med andra ord. Toppen! Det är visst inte min dag idag ändå.
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0