Positiva besked

 
 
 
Den som väntar på något gott...den väntar nästan aldrig förlänge. Blev reserv på mitt första handsval, men är väldigt nära och med fjolårets statistik i färskt minne så borde jag ta mig in. Om trenden är detsamma i år vet jag ju såklart inte, men jag vet att andra handsvalet mitt är jag inne på. Trädgårdsingenjör med inriktning Odling. Miljömärkta sommarblommor. Närodlat. Havtornsshots som functional food. Trädgårdsbranschen är bred och någonstans mitt i allt det här kommer jag att befinna mig. Flitiga Lisan ska ansluta sig till de andra blommorna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Förlåt så hemskt mkt för sent svar! Krånglande dator är varför.

Så skönt med avklarade examinationer o ett påbörjat sommarlov!
Tack för tipset om pollenallergi!

Vad spännande med dina ansökningar! Härligt med positiva besked.Jag känner med dig o håller tummarna hårt! Jag har också sökt kurser o väntar nervöst=)
Trädgårsingenjör med inriktning odling låter ju jättespännande! Hm, varför sökte inte jag det hihi=)

Grattis i efterskott, hoppas du hade en fin dag! Lät gott med italiensk mat. Åh, underbart med lupiner! Jag kunde inte hålla mig jag heller o stannade vid vägkanten o plockade ett fång.
Kram!

2012-07-13 @ 12:34:27
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Clara

hoppas det går bra och lycka till!

2012-07-14 @ 11:45:20
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: Tessie

Det är alltid härligt med goda besked :)

Sv:
Tack, ja några kan jag tänka mig du känner igen, absolut! :)
Ja, min karl fotar massa med och är duktig, han som rekomenderade det åt mig plus att det var rea :D

Kram

2012-07-14 @ 16:48:14
URL: http://curves4all.wordpress.com
Postat av: Gabriella

SV: Ja precis, jag är helt med! Det verkliga livet måste få komma först.

Sommarlov är härliga men sällsynta numer. Som student är man ju sällan ledig eller tar sig ledigt. Men nu var det på tiden tyckte jag=)

Åhå landskapsarkitekt låter spännande, då ska jag hålla alla tummar riktigt hårt!
Min kompis lillasyster kom in på landskapsarkitekt i Uppsala för nåt år sen. Finns den på fler ställen också? Fick för mig att det inte fanns på så många platser.
Jag sökte två kurser och kom in på båda, så känns jättebra! Specialpedagogik o läs o skrivinlärning blir det=)

Vad tråkigt att födelsedagen började ledsamt, men vilken tur att din sambo fanns o kunde ändra dagen!

Exakt! Det verkligen kliar i fingrarna. Ibland får jag lägga band på mig för att inte plocka hela blomsterängen haha=)
Åh tack ska du ha, mina pelargoner vårdar jag ömt=)

Fint med nya vanor som du skriver om där nedan! Mer sånt=) Sommarpratarna kan vara roligt att lyssna på, speciellt när man står i köket o donar.
Kramar

2012-07-15 @ 17:53:35
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0