Nere utslaget hot

Nere utslaget hot är ett vanligt begrepp inom det militära. Det betyder kort och gott att fienden är oskadliggjord. Det har den senaste tiden, men mina 40 graders feber stämt in rätt så bra på mig (förutom att jag lyckades behålla livhanken då). Jag har nämligen lyckats fånga vinterinfluensan och legat med 40 graders feber i fyra dagar. Men på den femte dagen hände det otroliga och jag känner mig som en ny människa! Visst jag är inte direkt feberfri, men yrseln och huvudvärken är borta. Jag kan andas genom näsan och stå igen. Hostan har dämpat sig något och så är rösten på väg tillbaks, så jag tycker att jag är rätt så frisk nu.

 

Är dock fortfarande hänvisad till sängen, men planerar att krya på mig genom att titta på fina bilder och dricka te, dock är denna inte min, utan Sabina Palavras. Men den är bara så himla fin och fullkomligt spirar av liv, så den får tjänstgöra i detta inlägg. Ha det fint!

 


Kommentarer
Postat av: Marléne

Krya på dig... hoppas vi hinner ses innan du beger dig söderöver. kram kram

2012-01-08 @ 23:47:48
Postat av: Hälsokick

Krya på dig! Skönt att det värsta är över i alla fall!

2012-01-09 @ 06:44:30
URL: http://halsokick.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0