Mästerkattens stövlar

Det var detta fynd som jag blev så glad över att hitta. Ett par stövlar i äkta läder! Finska fina stövlar. Så gott som nya och tokbilliga. Var tvungen att fråga om prismärkningen verkligen var rätt, äkta läderstövlar för en tjuga?!

 



För det är läder, det kunde den hästtjej som jag är genast känna och lukta mig till. Plus att där i finns en lapp som intygar det hela. Dock så var de så pass små enligt butiksinnehavaren, att ingen någonsin hade gått hem med dem, trots idogt prissänkande. Så kommer jag farandes och hittar dessa guldklimpar och inte var de då för små för mig, snarare tvärt om! Har nämligen ett par goa tjocksockar i, vilket är alldelens ypperligt nu när det är lite småkyligt! Att det inte bara är fina, utan vansinnigt sköna är ju givetvis också det en stor bonus.

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0