Höganäs

Finaste P gav mig en tekanna som numera används flitigt. Det är nämlige utmärkt att dricka te och spela sällskapsspel när det duggregnar ute. Speciellt nu när lägenheten blivit så fin.


 

Jag har nämligen förflyttat mig ner till Götet igen och mamma och pappa kom på arbetsvisit. För något annat kan man då rakt inte kalla det, då vi skruvade och hamrade i ett under den tid de var på besök. Så nu är det betydligt trevligare här och det enda som irriterar är att ikea-ljusen brinner ner på ingen tid alls. Men så får jag också det jag (lilla) betalat för. Hur som så är det biografdags strax!

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Vad skönt!

Det är sega förkyldningar som råder, verkar ta sin tid. Var samma för mig.

Ja trasmattor o tulpaner är fint, blir så ombonat då=)

Underbar tekanna!

Åhå, mysigt med bio! Vad blev det för film?

2012-01-20 @ 23:13:49
URL: http://elephantzoul.blogg.se/
Postat av: Karoline

vilken fin!

och jag ska självklart säga till när det sänds :) Det är i GoKväll nån gång under våren..

Hoppas filmen var bra!

kram

2012-01-22 @ 22:36:20
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0