Bambi på hal is

Försökte mig på årets första löpträning, nu när jag känner mig återställd från vinterinfluensan. Dock gick det inte all värst bra, när löparskor kändes som helt fel att ha på fötterna. Ett par skridskor skulle jag nog ha stått bra mycket stadigare på... Så efter bara en kilometer fick jag göra något som jag sällan och aldrig gör- Ge upp. Men så kom jag också hem med alla ben i behåll, för inte skulle det vara roligt att påbörja alla tester om man är inlindad i bandage från topp till tå.

 

Måste förresten tipsa om världens (enligt mig bästa löparsko)-  Ascic

 

Dock ledde min träningsvilja till något konkret ändå, jag skaffade gymkort. Bor ju typ hundra meter från Fysiken, så det kändes som jag inte hade någon ursäkt längre för att inte uppsöka denna byggnad. Sedan hade jag sådan tur att en kille gav mig hans studentrabatt och hela kalaset blev hälften så billigt, eftersom de har ett supererbjudande just nu! Så nu ska min spinningabstinens stillas och imorgon 07.00 hoppar jag upp på sadeln!

 


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

haha men hur tur får man ha?! =)

2012-01-25 @ 08:00:21
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0