2011

2011 blev jag och P. ett par på riktigt

 

 

Jag flyttade till Barcelona i mars och pluggade till Bartender och blev inbjudan av FC Barcelonas andrepresident att närvara vid toppmötet mellan Barca och Arsenal!

 

 

Utbildad bartender kom jag hem, för att strax därpå åka ut på tågluff i Europa med min forne stridsparskamrat Westerlund. Ett äventyr som ingen av oss någonsin kommer att glömma!

 

(Här befinner vi oss i Berlin)

 

Jag jobbade i Sorsele och som den forne kompanifotograf som jag är så skapade jag en hemsida till kompaniet (muckade december 2010- även det oförglömligt).

 

 

Ungefär samtidigt började jag även utbilda mig till hudvårdskonsulent och P. blev kontrakterad till 2013 i Göteborg. Men båda hann med en semester och vi åkte till Dalhalla och lyssnade på Melissa Horn <3

 

P och jag skaffade lägenhet tillsammans och jag varvade studier med hundar tills jag åkte till Billeberga och jobbade på en av Sveriges stjärnkrogar.

 

Förresten! Därförinnan så blev jag ju tillfrågad att bli krönikör för lokaltidningen i Västerbotten och sedan var det jul i det länet med nära och kära i Ammarnäs.

 

 

En resumé av mitt 2011!

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0