Hipp hipp

Glädjande nyheter är alltid roliga att få.
Lite som ett fint litet brev på posten.
Eller trevligt besök av fina vännen.
Extra bra är det när saker utförs, som igår då bilden tillika loggan äntligen blev klar.
Hade aldrig klarat det på egenhand. Men med Elias hjälp gick det!
Dock så hoppas jag på att klara min nästa utmaning själv.
På måndag bilr det utbildning och jag är bara så GLAD!!!
Äntligen ser det ut att vända, men denna stad har också lärt mig att inte ta ut något i förskott. Det kan vända. Allt kan hända. Så jag törs inte riktigt andas ut än, men leendet har satt sig på mina läppar och jag hoppas.

 

 

 

 

 



Inte för att det har något med hopp eller utbildning att göra. Men tänkte ändå att jag skulle piffa upp detta inlägg med lite bilder från min senaste ölandstripp.

 

 


Kommentarer
Postat av: Annaa

Sv: Tack å tack :}

2012-02-12 @ 00:45:16
URL: http://madeinjapan.nu

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0