Halsbandsfynd

Jag är som bekant lite av en samlare som en skata skulle man nog kunna säga. Inte för att jag stjäl, absolut inte! Men jag gillar saker som blänker och det gör ju skator också. Så jag är lite som en skata plus att jag är ganska sparsam, så förstå min lycka när jag upptäcker att två halsband jag gått och spanat på är på rea!



Det ena har små blommor av tyg med glaspärlor och långa kedjepistiller



Det andra är lite enklare och består av kedja med glasprisma.


Så istället för 320 kronor så pungade jag ut en tjuga!
Tjohoo, jag älskar att fynda!



Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

åh, vilka fina bilder du tar!

jag har just bestämt mig för att jag också vill lära mig fota... banne mig!

när kommer du upp?

kram

2012-02-24 @ 16:42:17
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0