Silver Sara

De sensate två dagarna har jag suttit som klistrad framför tv:n. Har faktiskt slutat tidigare dessa dagar och spänt suttit framför tv:n. Igår så var det en liten studsboll som satt där i soffan på helspänn när Algotsson red sin sista runda. Det såg ut att bli ett guld, men så föll bommen på det allra sista hindret och guldet blev till ett silver. Men ett OS-silver är banne mig inte fy skam heller!
 
Bild lånad från SvD
 
Sedan blev det såklart inte bara tv-tittande, utan jag hann även med att skriva klart en krönika, gå på en lååångpromenad med P, laga mat, ta en sväng förbi gymmet och sy i några knappar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Hihi fint rim och ja verkligen! Min mamma har målat bladen o blommorna på gardinerna, jag gillar dem med väldigt mycket.

Där får jag ta o hålla med dig. Tänk, vad är det med mindre ställen som gör det mysigare?

Kände inte av någon megaskillnad när jag druckit havtornssaften måste jag erkänna. Kanske får dricka lite mer för att bli stor o stark=)

Haha ja om inte annat får du memorera receptet där ja.

Åh det lät som en underbar helg! Alltid fint att få umgås med de närmaste. Kul att vara lite inredningsarkitekt=) Min helg innehöll tacos med min sambos föräldrar, sommarmarknad o restaurangbesök o sedan åkte jag till mammas stuga. Känner mig nöjd med helgen=)

Skönt att få sluta lite tidgare vissa dagar!
Spännande med krönikan! Nu blir jag nyfiken=)
KRAM

2012-08-01 @ 23:32:40
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Tessie

SV: ja de är underbart att få vackra ting av vackra människor! :)

2012-08-02 @ 21:26:20
URL: http://curves4all.wordpress.com
Postat av: Gabriella

SV: Tack, hon är väldigt söt men busig! Det är min sambos hund.

Får tacka via min mammas vägnar. Hade lika gärna kunnat vara broderat ju=)

Sant, större ställen är svårare att få så där mysiga. Små marknader it is.

Haha bra där! Hade önskat att jag blev Karl-Alfred stark. Men jag kanske redan var tillräckligt stark så jag kunde lyfta en häst som Pippi, så effekten uteblev=) Nä nu bara svamlar jag haha.

Aha se där. Men hur känner du inför inredningsyrket? Är det något du skulle kunna tänka dig förresten?

Naw tackar, så fint! Är skönt när man känner sig tillfreds o nöjd med helgen=)

Ja det är helt förståeligt, kanske så småningom att vi får se din krönika om du vill. Ska kolla in dina alster här=)

Hej o hå torsdagkväll, fredag imorgon. Vart tar tiden vägen säg?
Kram!

2012-08-02 @ 23:46:22
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0