Stumfilm

Att sitta framför datorn på sin typ enda lediga kväll tycker man borde resultera i något kreativt. Men eftersom både min och Simons datorer gör allt för att jag inte ska kunna ta min distansutbildning, så lägger jag nu ner. Hoppade spinnningen, har suttit i flera timmar och fixat och trixat med krånglande program och nu när filmerna äntligen börjar rulla så är de helt ljudlösa! Dra nu inte den förhastade slutsatsen att jag är en idiot som inte vet vart ljudknappen sitter, för det gör jag! Men det är bara det att ljudet är på max utan att för den delen höras. Så jag gör kväll och förstår varför inga lärofilmer är i stumfilmsformat!



En stumfilm som jag däremot skulle vilja se är The Artist!


Kommentarer
Postat av: Rinki

Tråkigt att det inte kommer något ljud, hoppas att det löser sig! Jag skulle också vilja se "The Artist", dock så har jag ändå varit lite tveksam. Jag vet ju att den gick långt på Oscarsgalan och allt det, men kanske gjorde den det mest för att den var banbrytande. Nåja, jag väntar nog tills dess att den kommit ut på hyrfilm, tror inte att jag riktigt vågar att köpa biljetter till en stumfilm på bio.



Sv: Tack så jättemycket, jag mår bättre idag i alla fall, så det är på rätt väg :) känner att jag kan andas lättare och sådär. Hehe, ja min rymdnagel piggar nog upp lite.



Så bra, då vet jag att jag klarar av grahamsbullar, problemet är att jag inte ofta har den typen av mjöl hemma, men får försöka införskaffa mig nästa gång jag är och handlar.



Ja, fråga henne :) hon blir nog bara glad och hon sade till mig att hon funderar på att börja sälja sådana ifall andra är intresserade.



Jo, jag får ge den tid att läka :) hehe, ja med en bra bok så kanske foten vill ge med sig. Ska nog till mina föräldrar på fredag, ska försöka komma ihåg att få med mig boken därifrån.



Låter som en riktig prakthelg! Är glad för din skull, man behöver roliga helger. Hoppas att veckan blir super också, några planer?

Min helg har varit bra, har dock varit förkyld hela helgen, så tipp topp har det väl inte varit, men ska inte klaga :).



Kram

2012-04-02 @ 21:10:16
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Katti

Hello again!

Men om du jobbar så mycket så e det your call! När kan DU? :)Jag jobbar inte så mycket så de te bättre att säga när du kan.



Kram

2012-04-02 @ 21:47:36
URL: http://kattitingeling.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0