Hamstervarning!

Var hos tandis idag, men blev ändå inte av med tandskrället. Dels är det för inflammerat, men dels så måste det även till ett lite större ingrepp än bara tången...

Utan tanden fick hänga med hem, tillsammans med lite penicillin och dunder värktabletter. För här ska knapras piller, för inflammationen har spridit sig ner i käken och det är därför jag sett ut som en hamster. Förhoppningsvis biter nu medicinen, så att jag kan opereras i slutet av veckan och en gång för alla bli av med tanden som inte gör annat än ställer till med besvär!


Och inte nog med att jag är illa där an, på fårskinnsfällen över mina fötter ligger Ockra med skadat ben. Imorgon åker jag och hon till veterinären, så att hon också får lite översyn. Tack och lov bara till Slussfors, för något längre hade vi nog inte tagit oss!

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0