Hamstern

Jag skämtar inte när jag säger att jag ser ut som en hamster!
I alla fall på ena sidan, när kinden är som en liten boll.
Ett pulserande klot av smärta.
Jag har tandvärk om du inte redan listat ut det.


Innan inflammationen gick så långt att jag fick hamsterkind och feber


Besökte tandkliniken i Borgholm och fick beskedet att min visdomstand var inflammerad. Fast de ville inte dra ut den, trots att jag bad att få bli av med tandskrället som bara ställer till det för mig. För inte känner jag mig då något visare, bara otrevligare. Tur är väl då att jag har varit hemma ensam sedan igår, då vi kom hem från Öland.  Eller själv och själv, jag har ju Feber och Hamsterkind på besök!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0