En kvart eller två

En av de stora nackdelarna med denna lägenhet, förutom att den saknar frysmöjligheter (eller det är ju också fel att säga, efter i förrgår…) är att vi har en delad dusch. Att den just är delad med resten av huset är enligt mig en stor nackdel eftersom den just är delad. Det vill säga det finns absolut inga garantier för att man får duscha när man vill och jag vet inte hur många gånger jag gått ner svettig och dan efter en löptur för att finna att det är upptaget. Även fast jag är en lumpentjej så tycker jag att det är irriterande, för ute i det civila vill jag inte behöva köa för att få bli ren. Speciellt inte med tanke på att detta är hemmaplan. Nej, när jag känner för att duscha, då vill jag att det ska ske omedelbart. Inte en kvart, eller två därpå!

 

Men om man vill vara väldigt drastisk så tror jag faktiskt att jägarregnet som faller utanför fönstret skulle fungera minst lika bra som dusch...dock så är det nog helt bestämt olagligt, mitt i staden som jag bor!

 


Kommentarer
Postat av: Flickan som gick bafota

Tack så mycket :D

2011-09-28 @ 08:26:31
URL: http://sammels.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0