Dragonmusikkåren

Samma dag som jag anlände med mina väskor till denna stad så gästade även Livgardets dragonmusikkår Göteborg! Jag och P var givetvis där på Gustav Adolfs torg, tillsammans med en hel hop andra nyfikna…

 

 

Livgardets dragonmusikkår tillsammans med fanvakt

 

Där i trängseln stor jag bredvid en dam med barnvagn, P utgick från att det låg ett barn i. Man jag som hade insyn i vagnen såg att där låg ett knyte, men inte en bebis. Snarare en hundvalp, som var så söt att jag bara ville kidnappa henne!

 

Givetvis genomförde jag inget kidnappningsförsök,

men det är precis en sådan valp som jag någon gång i framtiden ska skaffa mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är du anmäld till tisdag!

glömde skicka kopia till dig =)

hoppas ni får kul! kram

2011-09-25 @ 13:44:14
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0