Kändisbesök

Jag sadlar om snabbare än vinden! Från att ha skrivit ett upprört inlägg rakt från hjärtat, till dagens inlägg som jag egentligen tänkt publicera igår. Dock även det rakt från hjärtat, för det är allt som hamnar här! Nej, det jag skulle skriva om men som inte bidde av, var om gårdagskvällen med ett av de riktigt stora namnen inom Mary Kay, nämligen Christina Edefors!

 

 

 

Där har ni en dam som man kan inspireras av och det var också precis det som jag gjorde igår! När kvinnan som fått ut mer än 50 miljoner i bonusar klev fram och hade utbildning med oss konsulenter. Tog till mig ett och annat samt fick mig en smärre världsomvälvare- Jag som själv är konsult och tittar på andra har pinsamt nog aldrig tänkt tanken att studera mig själv! Har istället överlåtit jobbet till min konsult och mentor och själv aldrig tänkt tanken att min hud kan förändras. Jag menar det är vår kropps största organ, till på köpet vårt utrensningsorgan, så varför skulle inte det också utsättas för förändringar? Summa summarum är att jag är normal, inte fet som jag hitintills trott. Nu pratar jag inte om kjolstorleken, utan om min hud. Båda är nämligen normal, men den sistnämnda är i dagsläget väldigt torr. Torr som fnöske och är här med insatt på fuktbombning i dagarna tre…


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0