Hon som gick och blev krönikör

Igår var en dag då en hel del hände- Kvinnligt företagande hade ju som sagt möte, mamma upptäckte att hennes dotter gått och blivit krönikör och sedan där på kvällen var jag på arbetsintervju! När jag sedan kom hem så hade P en överraskning åt mig...

 

Räkmackor...

 

och min absoluta favorit- Kräftor!

 

 

Nu reagerar du kanske över och tänker att vem äter finmiddag på en onsdag?! I denna lägenhet sker det när vi tycker att det passar. P tyckte att vi skulle fira att min första krönika publicerats och att det kändes bra på intervjun. Sedan så åker han strax tillbaks till basen och då är det ju inte allt för skoj att sitta där själv med tända ljus, vin och skaldjur! Allt är så mycket bättre när man är två <3

 


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Så mycket roligt som hänt dig, hoppas intervjun gick bra :D Går det att läsa din krönika någonstans?

Hoppas din kväll är toppen!

2011-10-27 @ 19:12:01
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Christina

Gud vad gott det där ser ut!

Inga problem med nästa vecka :) kan nästan alla dagar! När kan du?

2011-10-28 @ 12:59:19
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0