Tomtarnas julverkstad

Jag känner mig som en av nissarna i tomtarnas julverkstad. För igår hade jag min allra första hudvårdsklass här nere i Göteborg och det resulterade roligt nog i en hel del beställningar! Beställningar som jag tagit på mig att slå in, nu när vi börjar närma oss juletider....

 

Tjuvkik på ett av paketen

 

Jag gillar att slå in paket och piffa, så nu är jag i mitt esse. Sitter här med julklappspapper och pynt upp till näsan, en stor kopp te och Oliver snusandes på mina fötter…Och vet du vad? Det känns nästan precis som att vara hemma!

 


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

yey vad kul!

och strax hörs vi om mer julklappstips! =)

kram /kusinvitamin

2011-11-17 @ 20:49:38
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0