Contagion

Prata inte med någon, rör inte vid någon. Håll dig borta från andra människor. En dödlig virusepidemi bryter ut på jorden och sprider sig snabbt. Än snabbare sprider sig dock paniken. Paniken över att drabbas av den mystiska sjukdomen...



Den världsomspännande läkarcommunityn jagar ett botemedel undertiden som faller sönder. Regissören till bl.a. Erin Brockowich och Traffic kommer nu med en global actionthriller där han samlat flertalet kända hollywoodskådisar och skapat en jagmåstespritainhänderna-film.

 

 

Bild- och filmmaterialet är för övrigt hämtat på Imdb:s hemsida.

 

Stundtals när filmen tappar lite i tempo, så roade sig mina manliga kamrater åt att studera mig. Allra roligast tyckte de nog det var när ljuset tändes och jag faktiskt spritade händerna, innan jag knuffade upp salongsdörren med ena axeln. Bakteriehärdar var det ja…

 

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0