Pisa

Jag har en liten italienare i mig!
Det kravs en hel del for att den ska komma fram,
men imorse tittade den ut och det med rage!


Igar efter en lang dag i Pisa sa kom vi tillbaks till hostelet for att sova. Dock sa passade inte nyckeln! Vi fick inte in den i laset! Flera provade, men ingen lyckades! Det jobbiga var att ALL VAR PACKNING var pa andrasidan dorren!!!
Satt i korridoren och vantade pa att problemet skulle atgardas, men inget hande! Men tillslut sa fick vi nya lakan och ett nytt rum, en tillfallig losning som de sa for att kunna brya upp dorren senare. Dock sa vaknade jag imorse och upptackte att dorren fortfarande hangde pa karmen som foregaende dag. Gick ner till receptionen for att fraga, de kanske hade satt dit en ny dorr under natten? Vad mots jag av, en helt oforstaende receptionist som fragar vad da for dorr?!
Oduschad med skrynkliga klader (pga. att jag sovit i dem) och haret at alla hall kande jag att en explosiopn var nara. Jag brukar vara valdigt lugn och jag ar valdigt lugn ganska lange. Men nu sa holl jag pa att explodera och jag lat explosionen ske vid receptionen. Det ar inget som jag angrar for italienarna verkar filosofera som sa, att hojer man inte rosten fran bas till fasett sa ror det sig nog inte om nagot storre problem! Nu ar dock dorren uppe och min vaska ligger exakt en decimeter ifran mig. Allt tack vara att jag lat min lilla italienare inom mig komma fram!

P.s: Vi lamnar hostelet for gott och planerar att ALDRIG uppsoka stallet igen. Observera dock att det inte var sjalva incidenten med dorren som jag gick igag pa, utan att det ar vidarebefodringen av information som fick mig att ga i taket. For en sadan sak att tva personer ar utelasta fran sitt rum tycker jag inte ska kunna slinka igenom systemet obemarkt!

P.s 2: Vi planerar en dag till i Pisa dock vid havet for idag skiner solen! Och bilder kommer senare! Ciao!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0