Ljubljana

Nu befinner vi oss i Ljubljana, Sloveniens huvudstad.
Jag ar pigg som en notkarna som jag mumlade till Daniel imorse.
Det betyder att jag har feber, ett stort insektsbett pa benet och inte alls mar toppen. Dock ska vi gora ett forsok nu inatt att ta oss till Budapest med nattaget. For det ar nasta stad som star pa tur att besokas! Och eftersom jag inte upptaterat er om det senaste sa har jag bade varit och farit fran Rom, Florens och Venedig. Samt att biljetter ar bokade till en forestallning pa Spanska ridskolan, samt flygbiljetter hem till Sverige fran Wien. Var allra sista stad som vi planerar att besoka under denna luff.

Naval, dags att rusa! Forresten sa har min telefon, som har typ tretton liv, aterupstatt igen! Den dog efter narkontakten med det venediska vattnet...Men nu ar den inne pa sitt sista liv. For jag ska kopa en ny nar jag kommer hem eftersom ljudet inte vill fungera riktigt som det ska.

P.s: Att aka gondol ar nagot alla borde prova nagon gang i sitt liv!

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0