Varför avsluta en grym dag tidigt?

Speciellt när man har en fotouppgift att lämna in!Idag har jag varit ute på äventyr och inhandlat en blå jacka. Samma ljusa blå som det kan vara ute en tidigsommarmorgon. Sedan blev det blommigt pressentpapper och två böcker också. Tänk så mycket man kan komma hem med, utan att man riktigt tänkt det! Fast jackan var planerad, för även fast jag vann en dragkedja igår så är den till lite nytta när den inte sitter i min duffel!



Sedan blev jag avlämnad i det gula huset vid isvägen.
Gick husesyn, fotade och blev bortskämd med god mat.
Och så klart te- alltid te. Pratdrycken nummero 1.
Tror att det smörjer munlädret på något vis, för vi pratde konstant i nästan fem timmar.
Så länge att vi i slutet fick bråttom när jag skulle med bussen.
Nu sitter jag efter en mycket trevlig kväll med en tekopp i min hand.
Lägger sista handen på min andra JALV- inlämningsuppgift.
Men internet vill inte riktigt och det tar evigheters evighet att få med alla bilder.



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0