Mickey Mouse club

Idag gick vi från Mickey mousenivån till den lite mer avancerade nivån. Eller Nicklas ville i alla fall att vi skulle ta steget som innebar att man blandar tre åt gången. Jag som tidigare tyckt det har varit lite klurigt att jobba med två åt gången, har nu alltså ytterligare en drink att hålla reda på! För mig är det hjärngympa de luxe. Men på något konstigt sätt så går det ändå. Bara jag andas och tänker till lite. Blev även klockad idag och en runda gick faktiskt väldigt bra, runt två minuter för tre drinkar om jag inte minns helt fel (måste dock tilläggas att det var tre lätta drinkar!).

En av dagens nykomlingar- Horses neck


Sedan så har jag anslutit mig till de andra idag och krossat mitt första glas (highballglas) när jag skulle kasta i iskuberna. Det enda jag förlorade var tid, eftersom jag var tvungen att förflytta mig till papperskorgen med glasskärvorna.

Det det som jag däremot har fått är ett gäng färgglada pelargoner på balkongen samt alla att skratta. Under en av våra raster idag skulle nämligen Nicklas och Dan ut och röka. Jag var kvar nere i baren och hör hur Dan ropar till mig: "Ta med dig tobaken (paus) och lite papper". Så jag sliter åt mig Nickes tobak och eftersom Dan igår klagade på att han höll på att bli förkyld, så tog jag även lite hushållspapper...

Minen som Nicklas gav mig när jag kom upp med tobakspåsen i ena handen och hushållspapper i den andra är obeskrivlig. Sedan börjar vi alla att skratta och jag inser att Nicke förstås menade papper till att rulla cigaretterna med (han röker bara handrullade). Så det var helt klart dagens skrattattack!

Handrullade cigaretter med hushållspapper, någon?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen!



Så kul att läsa att du har det bra och att du njuter av barca! =)

Som du säkert redan förstått så kommer jag inte hinna pallra mig ner, även om det hade varit grymt nice men jag tycker du verkar ha det så bra och det är ändå så kort tid så NJUT och gör din tid nu, så åker vi tillbaka tillsammans!

Det blir mycket bättre! =)



Kanske redan i vår.... du kanske borde glömma nåt? ;)

2011-03-25 @ 07:03:44
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0