100 och fler ska det bli

Idag passerade vi hundrastrecket och är nu uppe i 102 drinkar. Börjar att bli mycket att hålla reda på nu...Dock så går det bättre och bättre med att blanda två drinkar åt gången och jag har kommit på att om jag bara andas och slappnar av så går det bra :D

Frozen strawberry daiquiri



Vi tog även klassfoto idag samt blev fotade en och en bakom baren. Det intressanta var att Nicklas filmade allt ihop och man ser inte fotografen. Så det ser verkligen jätte roligt ut, eftersom jag jobbar så långsamt för att han skulle få skarpa bilder. Samt att jag fick servera min favoritdrink, Amaretto Sour ett flertal gånger för att han skulle få en bra bild. Fast det hör man inte på videon, utan man ser bara att jagjobbar verkligt långsamt och sedan sträcker fram min drink, för att så ta tillbaks den. Som att jag ska servera den, men ändrar mig. Så jag kanske inte gjorde mig så bra på videon, men förhoppningsvis blev bilderna bra i alla fall! :D


Caipirinha



Ikväll så har anteckningar renskrivits, jag och Dan har varit ute och promenerat. Att vi kom hem och inte gick vilse var han imponerad över, jag var mer fashinerad över alla fina saker som finns i varje skyltfönster! Men nu är vi hemma igen och det i hetluften. För det står två polisbussar utanför min balkong och jag vet inte riktigt vad som händer. Dock så vet jag att min garderob som gick iväg i förrgår blev utbytt mot en med med rött skynke istället för den jag tidigare hade med dörrar. Men kläderna fick jag behålla! Och Dan matchar mitt drapperi. Han och hans näsa. Eller "nesan" som Dans drink heter.



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0