Det kliar i benen

Har varit uppe i stugan och sagt hej då till momme. Tränat med tjejerna och varit ute på en ridtur med Flugar. Jag ska börja packa, för snart åker jag. Väldigt snart. För att vara mer exakt, så åker jag imorgon till Umeå. Flyger på söndag förmiddag.  Känns nästan lite overkligt. Som att det här händer inte mig, utan någon annan. Men det ska bli sjukt kul att ge sig ut på nya äventyr. Jag hoppas att allt går bra, att det blir kul och att jag kommer att lära mig mycket på kursen! Om vädret skulle råka vara bra och om man kom hem en nyans brunare än vad jag är nu, skulle helt klart vara ett plus. Men nu kliar det i benen efter att få gå på upptäcksfärd i en ny stad. Samt lära mig massor av nya goda drinkar och förhoppningsvis komma hem som diplomerad bartender!


Bild från Weekendguide


Bartenderskolan i Barcelona, se upp för här kommer jag!



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0