Äntligen framme!

Jag är framme. Efter många om och men och en vända till den norska huvudstaden så kom jag fram. Landade igår på Barcelona flygplats. Möttes av Nicklas, min lärare och sedan dess har allt bara rullat på i en rasande fart. För det är en stad med tempo som jag nu lever i. Dock så blev jag lite fundersam igår när jag kom för allt var så lugnt och stilla, men det berodde på att det var en röd dag. Idag är det annorlunda- idag myllrar det i stadens alla vrår. Jag har haft min första intensiva skoldag och ska snart dra till ett utsålt Camp Nou!!! Lillebror, jag lovar att jag inte gör det för att jävlas. Har dock knytigt kontakter idag som erbjöd mig att följa med. Fick en biljett som visst inte går att få om man inte har de rätta kontakterna, men det råkar jag nu ha skaffat mig. Och jag tänker ta chansen likjsom 95 000 andra! Så jag och Rozze (en klasskamrat) ska dra på fotboll och se Arsenal möta Barcelona FC. Ska bli spännande, men nu måste jag börja göra mig iordning. Livet väntar!

Bild tagen från planet när jag flög över Alperna.




P.s: Jag har skaffat mig ett spanskt nr. som jag använder mig av här i spanien. Så om ni vil mig något, så gör ni från och med nu det på: +34  622110542.




Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag förstår du inte gör det för att jävlas, du har ju alltid haft ett sånt "brinnande hjärta" för fotbollen under hela din uppväxt, njut nu!

2011-03-08 @ 19:50:04
Postat av: Johanna

Härligt att höra att du till slut kom fram! =)



NJUT av matchen och allt annat nu!

Kram!

2011-03-08 @ 21:11:16
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0