Allting klarnar

Jag ska inte tala i gåtor längre. Det senaste från livet just nu är att jag gått och skaffat mig ännu ett yrke. Räcker det inte med väktare, bartender och vårdbiträde tänker ni nu? Nej, det gör det inte. Kliet i fingrarna talade för att det var dags att utmana sig själv på nytt. Något som jag förresten tycker att man aldrig ska sluta med! Men hur som helst så har jag gått och blivit hudvårdskonsult!!!  Det där så många inte tyckte passade mig, ni vet? Men jag har bestämt mig för att bevisa dem motsatsen! Ironiskt nog så ligger jag just nu lågt. Men det är ett medvetet val för att jag ska hinna suga i mig information och öva. Jag håller på att göra mig redo för att testa mina vingar…

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0