Betonggjutning

Nu är det dags att avsluta, även fast ett nytt inlägg om betonggjutning var på väg. Jag kände nämligen för lite variation nu när jag skulle lägga min order, så jag började fippla med bloggen istället. Farligheten med datorn- alla bra bloggar samt att ens egen alltid går att förbättra. Dessutom så kliar jag mig fundersamt i huvudet då dagens citat samt dagens namn tycks ha försvunnit, nå jag det är inte i hela världen. Dock så skulle det vara det om jag inte hann med planet imorgon, men för att jag ska hinna med det så krävs det att jag sätter fart! Och nu går ju åskan också, så sitta kvar här duger ju inte!

Myosotis scorpioides

Och inga mer blommor ska planteras om heller, kunde ju inte låta bli att ge mig på förgätmigejen som fick ge plats åt bland annat bacuba och en annan röd blomma som jag glömt namnet på. Dock så lever blomman som inte vill glömmas bort kvar, men nu på annan plats i trädgården!



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0