Vilket manligt drag tilltalar dig?

Snart är januari slut!

Snart har en månad av tolv runnit iväg!

Och jag som inte ens har börjat...

 

 

Johanssons Anrika LäroVerk anno 2010

 


Det är nog dags att sätta fart med fotograferingen. Bara en vecka kvar tills första inlämningsuppgiften ska vara inne. Temat för januari är KÖR samt MAN. På kör sidan så har jag fått ihop en hel del där diverse modeller framför olika fortskaffningsmedel. MAN-temat är dock lite trixigare. Om jag haft ett macroobjektiv hade jag kört på den lätta vägen och fotat samtliga hästars manar i stallet. Dock så saknas objektivet samt det skulle vara lite för "lätt". För kan man göra det svårt, så ska man. Kan inte direkt kalla det för min filosofi, dock så brukar jag ställa till det för mig så att det blir så i slutändan ändå!

Så planen är att fota det motsatta könet. Dock bara vissa utvalda delar. och vilka dessa delar är, tja, det har mina närmsta tjejkompisar fått tycka till om. Har ftt in vädligt varierande svar med allt ifrån rumpa och käkben till vader. Tänktesammanställa allt i ett bildkollage eller liknande som speglar deras svar. Det vill säga svaret på frågan: Vilket manligt drag tilltalar DIG?


 



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0