Ombytta roller

Åh vad jag blir arg när saker inte går som man vill. Imorse så ville inte min jacka samma sak som mig. Dragkedjan gav upp och jag rev istället fram regnjackan. Lagom varmt så här uppe i lappmarken! Men sedan har jag ju mest suttit på en buss idag. Överraskade moster på födelsedagen genom att komma på besök när jag hade halvlek i Umeå. Vanligtvis så brukar det ju vara så att den som fyller år blir firad och jag hade tänkt bjuda på fika. Men moster pluggade och tyckte att jag skulle komma förbi och äta lunch med henne istället för att ge min ända träsmak på busstationen. Sagt och gjort, hoppade på sjuan och fick både mat och fika. Sicken lyx! Så jag konstaterar det som alltid varit ett faktum, att ha fina mostrar är himla fint!!!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

why har din blogg konstiga krusiduller istället för vissa bokstäver helt plötsligt?

eller är det bara jag?



fika och najsiga mostrar is the shit! kom hem igår och här var fullt hus!

hoppas du har en trevlig helg i hufvudstaden! kram

2011-01-28 @ 10:25:44
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0