Nostalgi

Har varit riktigt nostalgisk nu ikväll och suttit och läst gamla inlägg som jag skrev när jag bodde på Island.
Annars så har jag idag jobbat och tränat ett tag (mamma undrade om jag möjligtvis hade tid att äta efter 70 minuter :P )
Dock så borde jag inte sitta kvar vid datorn utan bege mig mot sängen - börjar kvart över sex imorgon och så mycket som jag sovit i helgen så kan det vara på plats med en tidig kväll...

Sötaste lammat i världen- Jupiter.
Min lilla ögonsten som jag födde upp med nappflaska...


Kom förresten på att jag är skyldig Hella en champagne, för hon vann vadet. Lämpligtvis har vi lite skumpa hemma, så jag kanske överraskar henne imorgon efter jobbet med en flaska. För henne - en skön paus i pluggandet. För mig att fira att jag har sovmorgon dagen därpå :D





Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0